Před-svědčování

Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit

Před-svědčování

Běžně
Běžná cena je maloobchodní cena, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu.
Cena

skladem

Formát
Cena

ihned ke stažení

Formát

mp3

Namlouvá

Jiří Schwarz

Cena

ihned ke stažení

Přehrát ukázku
-0:00

Slevy zvýhodněných balíčků jsou kalkulovány z běžné ceny, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu

Nemusíte změnit postoje či přesvědčení svých posluchačů – stačí správně přesunout pozornost publika těsně předtím, než od něj budete chtít žádoucí reakci. Cialdiniho nová kniha postavená na konceptu před-svědčování opřeném o poslední vědecké poznatky změní způsob, jakým uvažujete o marketingu, obchodním vyjednávání, propagandě, zkrátka ovlivňování druhých – a naučí vás, jak se bránit případné manipulaci. Tuto knihu potřebujete, protože jinak můžete být sami obětí.

O knize

Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem.

V knize se dozvíte
  • Co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé.
  • Že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí – a jak toho využít.
  • Které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč.
  • Čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí.
  • O neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek.
  • Jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak magnetizéry, které pozornost dokážou udržet.
  • Příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších vyjednavačů a obchodníků.
Parametry
Název původní knihy:Pre-Suasion: A Revolutionary Way to Influence and Persuade
Překladatel:Aleš Drobek
Edice:Pod povrchem
Počet stránek:404
Počet ilustrací:29
Vazba:Pevná s přebalem
Barevnost:Černobílá
ISBN:978-80-7555-014-9
Velikost:143 × 215 mm
Katalogová cena:399 
E-shopová cena:339 
Dostupné formáty:tištěná, audiokniha, e-kniha
E-kniha:299 
Formáty e-knihy:epub, mobi, pdf
Formáty audioknihy:mp3
Obsah
Poděkování 7
Autorova poznámka 9
Část první: Před-svědčení: začíná to pozorností 13
1 Před-svědčování: úvod 15
2 Privilegované momenty 31
3 Důležitým faktorem pozornosti... je důležitost 45
4 Fokální znamená kauzální 65
5 Vládcové pozornosti: atraktory 81
6 Vládcové pozornosti 2: magnetizéry 95
Část druhá: Procesy: role asociací 109
7 Prvořadý význam asociací: spojuji si, tedy myslím 111
8 Vliv prostředí: na správném místě ve správný čas 127
9 Mechanismy před-svědčování: příčiny, limity a korektivy 143
Část třetí: Osvědčené postupy: optimalizace před-svědčování 159
10 Šest hlavních cest ke změně: široká třída coby chytrá zkratka 161
11 Jednota 1: být spolu 183
12 Jednota 2: jednat spolu 203
13 Etické meze: před-před-svědčivá úvaha 219
14 Post-svědčování: trvalé následky 235
Poznámky 245
Literatura 315
Rejstřík 393
Řekli o knize

„Před-svědčování je kniha hodná svého předchůdce i Cialdiniho odkazu. [...] Je to prostě ten druh literatury, který působí hlouběji a o to trvaleji. A než se nadějete, ovlivní to, jak žijete, nebo jak děláte svůj byznys.“ — Robert Vlach, podnikatel a autor knihy Na volné noze

„Kniha je nepostradatelným nástrojem pro každého, kdo chce aplikovat vědecky podložené obchodní strategie. Před-svědčování stálo za dlouhé čekání a je předurčeno stát se okamžitě klasikou. Kniha patří do knihovny každého byznysmena, od CEO po běžného obchodníka.“ — Forbes

„Zkoumání toho, jak se lidé na nejzákladnější úrovni rozhodují, je specialitou Roberta Cialdiniho – gurua všech obchodníků a marketérů od roku 1984, kdy poprvé vyšly Zbraně vlivu. Na scénu se nyní vrací se svým novým dílem Před-svědčování, plným mnoha dalších tipů, jak se dostat do hlav lidí.“ — New York Post

„Vynikající sociální psycholog Robert Cialdini napsal další nenahraditelnou knihu o psychologii přesvědčování. Budu ji doporučovat po mnoho let.“ — Amy Cuddy, profesorka Harvard Business School, autorka Tady a teď

„Kniha dokonale přibližuje výsledky výzkumů nejen toho, jak ovlivňujeme druhé, ale také jak je můžeme na naše ovlivňování připravit. Kniha je postavena na empirických důkazech z laboratoří i praxe.“ —The Wall Street Journal

„Robert Cialdini je zřejmě nejvýznamnějším expertem na účinnou persuazi a jeho poslední kniha Před-svědčování těží z jeho erudice.“ — Harvard Business Review

O autorovi

Dr. Robert Beno Cialdini Dr. Robert Beno Cialdini (* 1945) je nejcitovanější sociální psycholog dneška, který se po celou svou profesní dráhu zabývá mechanismy ovlivňování a přesvědčování (persuaze). Jeho kniha Zbraně vlivu – Manipulativní techniky a jak se jim bránit (Influence) je široce uznávaným základním dílem tohoto oboru. Cialdini při své práci kombinuje zkoumání praktik komunikačních profesionálů (marketérů, obchodníků, lidí z reklamní a PR branže) s vědeckými, behaviorálními experimenty.

Cialdini je emeritním profesorem psychologie a marketingu na Arizonské státní univerzitě v USA. Současně je ředitelem mezinárodně působící společnosti INFLUENCE AT WORK (www.influenceatwork.com), která poskytuje konzultace a školení, jak využít autorovy poznatky v praxi; Cialdini byl například poradcem Baracka Obamy během jeho volební kampaně.